Sunucu al, litespeed yok, cpanel vs yok. Bunları almaya kalkarsan çok pahalı olur. Ama bir firma bir sunucuya bu lisansları tanımlayıp 5 ayrı kişiye hizmet verirse çok daha hesaplı olur diye düşünüyorum. O yüzden böyle bir hizmet arıyorum.
alastyr kullan o zamam o da iyi