MrCrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece telefon numaram ve ismimi verdim.
Amacım vicdanımın rahatlaması ancak 100 lira gibi bir masraf çıkar diye düşünüyordum . Tabanca tamamen bozulmuş ve sıfırını alacaklarmış. Bana iletilen bu oldu. @Stores; rica etsem sorabilir misiniz?
ee sen bilirsin artık kardeşim sen orada müşterisin ne kadar var üzerinde bir sorumu var ?