Sadece telefon numaram ve ismimi verdim.
Amacım vicdanımın rahatlaması ancak 100 lira gibi bir masraf çıkar diye düşünüyordum

. Tabanca tamamen bozulmuş ve sıfırını alacaklarmış. Bana iletilen bu oldu.
@Stores; rica etsem sorabilir misiniz?
ee sen bilirsin artık kardeşim sen orada müşterisin ne kadar var üzerinde bir sorumu var ?