wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme madem oraya o cihazı bırakmışlar sende karşıklı olarak kullanıyorsun onun kırılacağını onlarda biliyor . Kontrol etsinler orayı hata sizden kaynaklı değil eğer ellerinde size ait pek fazla bişey yoksa TC kimlik vs. şeyler ararsalar cehennemin dibine kadar deyip kapatın gitsin
Sadece telefon numaram ve ismimi verdim.
Amacım vicdanımın rahatlaması ancak 100 lira gibi bir masraf çıkar diye düşünüyordum . Tabanca tamamen bozulmuş ve sıfırını alacaklarmış. Bana iletilen bu oldu. @Stores; rica etsem sorabilir misiniz?