Konu
R10 - PS4 Topluluğu - Psn Kardeşliği
09-01-2018, 00:27:54
#5
Cankat
Rainbow Six: Siege oynuyorsanız ekleşelim oynayalım. PM atabilirsiniz. Tek oynadığım arkadaşım askere gitti, 1 ay oldu o gitti gideli oyuna giremedim. 5 ay daha mı bekleyecem onun gelmesini