Rainbow Six: Siege oynuyorsanız ekleşelim oynayalım. PM atabilirsiniz. Tek oynadığım arkadaşım askere gitti, 1 ay oldu o gitti gideli oyuna giremedim. 5 ay daha mı bekleyecem onun gelmesini