AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet de farkındayım ama umut işte.
klasik olacak.. gönlün zengin lakin.. umut fakirin ekmeğidir.. kimse sana abi yada kardeşim bak bunu yap demez.. alışmalısın.. alışmalısın patlat bir bergen..