Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu forumda bir allahın kulunu tanımam organik olarak şöyle yap diyecek olan.. hani yok vardıysa da ben çok yaşlanmışım demektir.
Gayet de farkındayım ama umut işte.