Merhaba değerli dostlar, aramızda ps4'e sahip olanlar varsa duymuşlardır bu psn kardeşliğini, r10daki ps4 sahipleri ile beraber bir topluluk oluşturabiliriz. Forumdan bir arkadaşımızla güvenli bir şekilde kardeşlik yapmayı düşünüyorum, ileriye dönük şekilde. Yeni çıkan oyun olursa ortak olarak DİJİTAL olarak alınır oynanır.
NOT: BU İŞLEM YASALDIR, HERHANGİ BİR İLLEGAL DURUM OLMAMAKLA BERABER, PLAYSTATİON TR SİTESİNDE OYUN AÇIKLAMALARINDA OKUYABİLİRSİNİZ. Düşünen arkadaşlar olursa, lütfen benimle iletişime geçsin. Bu şekilde hem oyunlarda ve plus üyelik alımlarında tasarruf etmiş oluruz.
Açıkçası ps4 alacağım çok yakında hiçbirşey bilmediğim halde neden olmasın bende katılabilirim