üstad bence b2c baya meşakkatli iş. işin ehlini bulmak da kolay değil. size kolaylıklar. konu güncel olsun diye yazıyorum
Aslında o kadarda zor değil aktif durumda ama(şu zamana kadar youtube spam ile ilgileniyordum) ilgilenemediğim yine bu forumdan aldığım bir eticaret sitem var aralıklarlada olsa hiç reklamsız sipariş düşüyor yeni bir script ile devam edilebilir hali hazırda anlaşmış olduğum sıkıntısız xml tedarikçiside var yenilerinide ekleyebilirim görüşüp ama maddi destek lazım kar ortaklığı yada ortaklık şeklinde.
<konu güncel arayış devam ediyor.