Merhaba arkadaşlar bugün hesabımdan 4 gönderi kaldırıldı ve şimdi de hesap kuralları ihlal ettim diye kapatıldı. Açılma şansı varmıdır ? Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar var mı ?

Hesabı pm den yollarım.