Decoding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel ürün ama kafama takılan bir şey var hocam normalde 2 yıl olur garantisi neden bir yıl ? Klavye de Türkçe..

Ürün çinden alındı. Cihazda hoparlör sıkıntısı vardı, TR Apple store'da yedek parça olmadığı için, Amerika'dan sipariş ile gelen sıfır kasa ile komple kasa değişimi yapıldı. TR apple store tarafından klavyesi de türkçe yapıldı.