Oguzhanozuag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş alındı. Teslim edildi. Ödeme alındı.
Arkadaş ile baya saatlerce çalıştık, istediğim herşeyi en güzel bir şekilde yaptı ve her sorularıma olumlu ve nazik bir şekilde cevap verdi, parayı 2. planda tutması işe önem vermesi bir insan kazandırdı diyebilirim. iş bitiminde hemen ödemesi yapıldı, kendilerine çok teşekkür ediyorum. Döküm veya Css işleriniz için çalışabileceğiniz kaliteli bir insan.