1-2 ay önce mi6 aldım. Seramik ve 128gb olanı almadığıma pişmanım başkada pişmanlığım yok açıkçası. Şık ve kailteli bir ürün iphone 7 plus ve aşağısındaki tüm telefonlara göre daha iyi.
en büyük eksi yönü kamera kalitesi beni çok tatmin etmedi. Yani sony lensleri kullanıyor ama iyi resim kalitesi alamadığımı düşünüyorum. Ayrıca çift kameranın avantajı olan arka tarafı buğulu yapma kısmıda biraz amatörce.
Hız ve performans olarak hiçbir oyunda veya uygulamada banamısın demiyor. içerisinde gelen güvenlik ve diğer + yazılımlarla hiçbir sorun yaşamadan ekstra uygulama indirmeye gerek kalmadan kullanıyorsunuz.
3000-3500 tl bütçeniz yoksa alabileceğiniz daha iyi bir telefon yok.