EmrecanKitir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal hesap neden spam yesin ki? 2 aydır kullanılmayan hesapta o 150 200 like yapan kişilerin çoğu aktif üye oldukları için gitmiştir, düzenli paylaşım yapılmadığı içinde doğal olarak aktiflik ölmüştür.
Shadowban diye bir spam filtesine yakalandım sanırım. Fazla takip edip, bırakmaktan dolayı. Etiketlediğim kişilere bildirim gitmiyor. Hikayelerim,gönderilerim keşfete çıkmıyor. Beni etiketlediklerinde bildrim gelmiyor. Ben etiketlediğimde karşı taraf göremiyor vs.