iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıntı karttır nasıl alacak profiline bakarsan zaten 18 yaşında daha neyin ne olduğunu anlamayan birisi. O kart sahiplerinden birisi tepesine çöksün de ondan sonra anyayı konyayı anlar.
Hesapları ben açmıyorum çalıntı kart vb işleri ilede işimiz olmaz işi bilen birisi bir şekil alıyor bundan sonra iftira atmadan 2 kere düşünün he birde bir amazon yetkilisi görürseniz adresim istanbul/bahçelievler verirsiniz iyi forumlar