Hocam benim bir tane kullanmadığım 8400 takipçili instagram var isim değiştirip kullansın isterseniz 0 dan başlamak yerine onu kullanın.
Takipçiler genelde bot ama en azından sayı çok gözükür.
İlginiz için teşekkürler hocam duruma göre pm ile iletişime geçeceğim sizle
Şöyle birsey diyim alıp satmaya çalışmak yerine ilk önce ayakkabi başı komisyonla satmaya çalışması daha iyi olmaz mı ?
Çünkü alıp göndermeye çalıştığında kargoda vs prıblemler yaşabilir.Şirket olması lazım.Çünkü instagram satışında yok dolandıcı mısın yok hıyar çıkmasın vs yazan çok kişi var .
Bunun yerine komisyon ile satış yapmaya çalışsın eğer ki tutarsa ilerletir.
Hem size borçlanır hem de dengesiz insanlarla karşılaşması direncini düşürebilir ve bunalıma sürükleyebilir sanırım tabi bu benim düşüncem.
Ayrıca sana önereceğim grupta bir çok ürün var sende reklamda az destek çıkarsın güzel işler başarabilir...
Önerinizi mesaj olarak atın bi kontrol edelim hocam, shopierle filan ödeme alabilir diye düşünüyordum ben
Not : bitcoin için mesaj atan yardım için mesaj atanların sayısını çokça geçti

Arkadaşlar tavsiye istemek için mesaj atmayın kimsenin kaybederse vs vebalini alamam