Minergate'in en üstünde dolar cinsinden değeri yazıyor zaten

Kastığınız çok da değerli değil. VDS'ten kazım yapmak değmez yani.
zamanında 3 günde 0.5 btc lik monero kazıp satmıştım. Amazondan kazmıştım
btc o zaman 3000 TL idi ve 1500 tl ye satmıştım 0.5 btc yi
elimde full 64 core cpu işlemcili vds ler vardı
Kazım yaparken monero 18 dolardı

Şuan 422 dolar