Merhaba, yaklaşık 2 ay önce, mevcut 3 senedir kullandığım bilgisayarımın hd 4850 ekran kartını çıkartıp, MSi GTX 1050 Ti 4GB taktım. Ayrıca 600W Zalman PSU, ve arka kısma sessiz, hızlı çalışan bir fan aldım.
Sistemim şöyle;
İşlemci AMD FX 4100 3.6 GHZ İşlemci
Anakart GA-78LMT-S2PT Rev 4x
Ram Kingston 8gb
- Ben bu sisteme MSi GTX 1050 Ti taktım, arada sırada darboğaz oluyor, Elbette işlemci daha üst versiyon olsa daha güzel hız alabilirim, fakat bu eski donanımıma büyük ölçüde + sağladı. Darboğaz'a gelince arada sırada ekranımda çizgi çıkıyor, Fakat açamadığı oyun yok. Ve yüksek ayarlarda oynanabiliyor. Far Cry Primal 1920x1080'de HD 65FPS Alıyorum. Gerisini siz düşünün. İleride FX serisinin üst modellerinden takıp sorunsuz hızlı kullanabilirim. Yada yeni bir sistem toplayıp, Ekran kartını, ve PSU'yu ilave edebilirim. Kısacası sizin sisteminizde gözle görülür darboğaz yaşanmaz. Sağlıklı kullanırsınız.