Değmez dostum bu adama. Ne selamı var ne sabahı, ne bir teşekkürü, ne bir beğenisi... Bari ben beğeneyim dedim mesajını bunca çaban boşa gitmesin. Yardımcı olacağın insanları iyi seçersen karşılığını da o kadar alırsın.
Forumda yardım sever insanlar ne kadar az olsada bir kaç kişi elinden geleni yapiyor. Banada lazım olabilir çok teşekkür edeirm.
Elimden geldiğince boş vakitlerimde bilgim olan konularda yardımcı olmaya çalışıyorum. Beğeni veya başka bir beklentim olmadığı için pek dert etmiyorum o tarz şeyleri. İlginiz için ikinize de çok teşekkür ederim arkadaşlar

.