31 Ocaka kadar BTC $25k olacak ETH 1300$ not alalım.
BTC'nin 25K olduğu yerde ETH 3-4K olmasını bekle bence hocam. Benim beklentim ETH'de daha yüksek zaten milliet uyandı basıyor ETH yurtdışı piyaslarını biraz analiz eden görebilir.
Açıkcası ben BTC'nin öldüğünü düşünüyorum artik. Bu saatten sonra balon yapıp al sat yapan balinalar toplulugu orası.
Yazdığım hiçbir yorum yatırım tavsiyesi değildir.