Düşük miktarlala zengin olmak için medyanında şişirmesine kanıp yatırım yapan insanlar topluluğu malesef ripple. Hiçkimse boşuna vıdı vıdı yapmasın arkadaşlar. Ripple'ın uçmayacağını bile bile yatırım yapıyor herkes neden? Çünkü maliyeti düşük. He birgün 4-5 $ bile artsa kazanırız hesabı herkes yükleniyor. Yoksa güvenilirlik açısından yatırım açısından mantıklı bir coin değil.

Şimdi bazıları çıkıp bana sağdan soldan duyma bilgilerle yok öyle yok böyle diyecek yav arkadaş 2-3 $ artışı diğer coinlerde daha kısa sürelerde yakalıyoruz zaten. Boşuna aylarca beklemenize ne gerek var? Azıcık market araştırması yaparsanız ne demek istediğimi anlarsınız.