kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende inatla Ripple savunuyorsun hocam,
Sence niye çıkacak peki? Ripple bu kadar çıkmasının arkasında ne var sence?

Bankalar ile anlaşma yaptı vs..vs.. söyleme ne olur, 0,2 cent iken'de bunu dünya biliyordu şimdi'de biliyordu. Yeni birşey değil bu yani.

En büyük yatırımcısını AMEX ile anlaştığında %30 artıp sonra ertesi gün düşen Ripple durup dururken niye 10x yaptı 1 ayda?
işin içinde sadece bankalar yok. yakında haberini alırsınız. YTD