delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yorumunuzda ripple a karşı bir kininiz var gibi konuşuyorsunuz yanlış anlamayın da bu bilgiyi nereden alıyorsunuz. 38 trilyon dolar olmasının önündeki engel nedir.

1000 olmasa da 100 olası bir rakam.

ada coin arada kaynamasın.
Sende inatla Ripple savunuyorsun hocam,
Sence niye çıkacak peki? Ripple bu kadar çıkmasının arkasında ne var sence?

Bankalar ile anlaşma yaptı vs..vs.. söyleme ne olur, 0,2 cent iken'de bunu dünya biliyordu şimdi'de biliyordu. Yeni birşey değil bu yani.

En büyük yatırımcısını AMEX ile anlaştığında %30 artıp sonra ertesi gün düşen Ripple durup dururken niye 10x yaptı 1 ayda?