Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 1 yıl bu parçaları kullandıktan sonra, yada bırakmak istediğimizde parçaları ne kadar zararla satabiliriz ? yani oldu da bir şeyler ters gitti, elimizdeki mazemeleri kolayca çıkartabilirmiyiz ve ne kadar fiyata çıkartırız
Aslında şöyle düşünmek gerek; bir yılda zaten kendini amorti etmiş olacak. Teknolojinin hızlı gelişmesi göz önüne alınırsa yukarda arkadaşın dediği gibi %80-90 olmasa da rahatlıkla %60 lık fiyatlar ile leden çıkartma imkanınız olacaktır. Yine yukarıda arkadaşın dediği bini ikinci elden bir mekana vermek yerine direk bire bir satışta daha kurtarırsınız.