şuan kaydoldum referans linkinizden.
Teşekkür ederim hocam ben yaklaşık 50 dolarlık bir alım yaptım. Bakalım mart-nisan ayında falan 50 dolar falan olursa iyi çarpan sayısına erişiyorum

Youtube'den sonra Click baitler burayada mı sardı ?
Cickbait olmuş olabilri biraz ama farkımız var. Gerçek bir şey bu. Coin şu anda 0,839 civarı mart ayında yaklaşık 20 dolar bulacaklarını söylüyorlar dileyen refsiz linken kaydolabilir. Alım yapıp mart ayında katlayabiliriz.
Benim gözümde güven veren bir coin değildir özellikle işlem yaptığınız binance paribu bitfinex gibi sitelerde kullandığınız mail adresi ve şifreleri bu tarz sitelerde eslestirmeden farklı mail ve şifreleri ile üye olun
Sürekli web siteleri kapanıp açılıyor daha önce yönetici resimleri arasında başka coin firmasında yer alan resimler vardı amacı henüz belli olmayan bir site bence
Denemekten zarar çıkmaz diye düşünmekeyim binancenin yerini vs elbette tutmayacaktır. Ama mart ayında dedikleri gibi 20 doları aşarsa çok güzel olur.