Merhabalar, sitemap'ı ekledim 1 (bir) aydır hep "Beklemede" olarak gösterdi. Bende sitemap göndermedim, daha etkili çözüm üretebileceğim şekil nedir acaba? Footer alanına sitemap'ı eklesem etkili olur mu acaba? Alternatif bir çözüm arıyorum.