beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki vergi kanunları sizin parayı ne şekilde kazandığınıza mı bakıyor para kazanıp kazanmadığınıza mı ?
Benimki sadece bir MANTIK yoluydu bir önceki yorumdada dediğim gibi Türkiye de yaşayan herkes vergi ödemek zorundadır bende şahıs firması üstünden zaten vergimi ödeyeceğim.

metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz ayrı yazılması gereken bazı "de"leri bitişik yazmışsınız. Maliye de sizi bitişik kabul edip ensenize çökecek
Lisedeki edebiyat hocam da aynılarını söylemişti. yoksa bir saniye O.O "Hocam ?"