peki vergi kanunları sizin parayı ne şekilde kazandığınıza mı bakıyor para kazanıp kazanmadığınıza mı ?
Benimki sadece bir MANTIK yoluydu bir önceki yorumdada dediğim gibi Türkiye de yaşayan herkes vergi ödemek zorundadır bende şahıs firması üstünden zaten vergimi ödeyeceğim.
Siz ayrı yazılması gereken bazı "de"leri bitişik yazmışsınız. Maliye de sizi bitişik kabul edip ensenize çökecek
Lisedeki edebiyat hocam da aynılarını söylemişti. yoksa bir saniye O.O "Hocam ?"