hocam herşeyi geçtim tamam dediğiniz gibi olsada hesabınıza para girdiği zaman yine vergi vermekle yükümlü olacaksınız gelir vergisi var 1 inden kaçarken 2 ci vergiye takılıyon onu geçerken 3 cü çıkıyor insanın başına yani hiç bir şekilde uğraşma ver vergiyi kafan rahat olsun