Peki resmi veritabanına kayıt ediyor musun? Yada kayıt edebilir misin?x.jpg yüklediğinde veritabanına ben bunu yükledim diyerek kayıt edersen, daha sonra veritabanından bu resmi aratabilirsin eğer resim yoksa veritabanında idsi 1 olan resmi kullan dersin?Bu konuda sana yardımcı olabilirim...