Kore'de bankaların coin işlemlerine sınırlandırma getirmesiyle birlikte olayı banka olan Ripple' ın artması beklenen bir şey oldu. Ama ne yalan söyleyim 0,23$ maliyetle 40 bin liralık ripple vardı. 0.26dan sattığıma yanıyorum