Yurt dışına gidecekseniz önerim mutlaka göç alan ülkelere gidin. Amerika, avustralya, kanada veya yeni zelanda. Buralarda diğer ülkelere nazaran daha az zorlanırsınız. Kısmetse 2 sene içinde Proje Yöneticiliğini ve ciddi bir maaşı bırakıp, Avustralya'ya kasap olmaya gideceğim. Belki de pişman olacağım ancak deneyip göreceğim.
Denemeden pişman olmaktansa, deneyip pişman olmayı tercih ederim. Umarım her şey gönlünüzce olur.