alimuratbattal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence film sitesi daha mantıklı
Bu aralar çok film sitesi açmak isteyen görüyorum. Bu sektörüde hiç olmadığım için nedenini sormak istiyorum ? Neden ? Gelirleri kısıtlı değil mi ? Az hitte reklam gelirisi sıfır değil mi ? Beni aydınlatırsanız sevinirim ?