senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 9. aydahizmet satın aldım sizden, fakat aldığım günden beri memnuniyetsizliğimi destek taleleri ile hep bildirdim. Bir dönem saçma şekilde firewall yüzünden siteye ulaşılma sorunu oldu 1 aydan fala sürdü, sonraki ay sürekli kesintiler oldu, en genel sorun ise sitelerin açılış süresi 30-60 saine civarında. Bu durum o kadar can sıkıcı ki anlatamam.

En komik olanı ise görevli arkadaşın verdiği cevap !

Merhaba,biz elimizden geleni yapmaktayız her müşteriyi memnun etmemiz mümkün değildir.
Genel bakım sonrası aynı sıkıntıları yaşarsınız gelecek dönem yenileme işlemi yapmazsınız


Bu nasıl bir hizmet anlayışıdır !
Herkesi memnun etmek mümkün değil tabi de hata benden mi kaynaklanmış ?
Sunucunuz sorunlu, aşırı kaynak tüketen mi var başka bir şey mi bilemem ama sorun apaçık sizde ve kalkmış bu akıllı ukala cevap veriliyor.
Böyle hizmet verecekseniz vermeyin çok daha iyi.
Tam tercih edecektim, yorumunuz için teşekkür ederim.