konuyla ilgili fb ekibiyle temasa geçtim, tr adminleri olarak rahatsızlığımızın kişisel değil genel olduğunu, içerik girmenin içimizden gelmediğini belirttim, görüştüğüm kişi müdürüne durumu izah edeceğini söyledi, inanıyorum ki burayı da okuyorlar sorunumuzun ciddi olduğunu anlarlar.
desene hiç bişi yapmıcaklar