Diğer konuya da yazmıştım buraya da ekleyeyim. Ben seküler göçe karşı birisiyim. Evet ülkede problemlerimiz var ama bunları başka bir ülkeye yerleşerek çözemeyiz. Yapmamız gereken şey elimizden geldiğince savaşmak ve nihayetinde de kendi özgürlüğümüzü kazanmak olacaktır. Başka ülkelere yerleşen insanlar kolay yolu seçip kaçmayı tercih etmektedirler. Bu şekilde hiçbir zaman aydınlığa kavuşmamız mümkün olmayacaktır. En nihayetinde de diğer ülkelere yerleşen kişilerde orada kaybolup gidecekler ama burada bir fark yaratabilirler. Avrupa kendi karanlığından kurtulmak için 600 yıl boyuca kilise ve monarşi ile savaştı ve nihayetinde de medeniyetin zirvesine çıkmayı başardılar. Bizim yapmamız gereken elimizden geldiğince insanlara anlatmak olacak, bir kişiyi bile aydınlatabilirsek yarınlar için daha umutlu olabiliriz. Kaçmak çözüm değil, sorunu daha da derinleştirmektir.