Bence gayet iyi yapmış arkadaş. 22 kasım tarihinde yaklaşık 1000 doları poloniex üzerinden usd ile satılan paralara böldüm. tabi ben bekleyemedim ve 1 hafta sonunda bozdum hepsini. şimdi bakıyorum da eğer o yatırımları bozmasaydım şuan 5.000 dolar civarı bir para oluyormuş...