geçmiş olsun hocam, hakkın neyse bu işi bilen bir avukatla halledeceksin. dünyada hiçbir şey senin herhangi bir uzvundan daha kıymetli değil, kanunen hakkın neyse sonuna kadar alacaksın, yok şuna yaıp olur yok buna yanlış yapmayalım diye düşünmeyeceksin. ama dediğim gibi iş kazaları konusunda tecrübeli bir avukat olmalı ki senin problemini çözebilsin..