Ukrayna mesajını görünce yazmak istedim. İnternet üzerinden düzenli geliriniz varsa böyle ülkelerini düşünebilirsiniz ama gidipte o ülkelede çalışacaksanız gerçekten sıkıntı. Ukranyada çalıp düzgün para kazanılmaz. Turist olarak gidilince evet ucuz ama yaşamaya başlayınca sıkıntı oluyor. Özellikle Ukrayna bana hiç güven vermeyiyor. 3-4 kere vize için Odessaya gittim sürekli bir gerilim

. Mesala ben 4-5 aydır Moldovdayım. Dışardan bakınca Moldova ucuz ama işin için girince pahalı oluyor

. Örneğin domates ekmek yiyeyim dedim domatesin kilosu 12 tl

. Türk parası burada da değer kaybediyor. Kıyafet vs zaten pahalı. Yaşamak burada daha pahalı. Ulaşım, alkol, dışarda yemek (local yerlerde) ucuzu. Ama şöyle bir şey var yolda yürürken kafam rahat; bomba mı patlıyacak, suriyeli mi bıçaklıyacak, yobazın biri kız arkadaşlımla yürüyorum diye laf mı edecek gibi dertlerin olmuyor
Dediğiniz gibi Ukrayna da asgari ücretin düşük olması biraz geçimi zorlaştırıyor. Fakat illa ki bi çare buluruz. İnternetten bir şeyler yaparız. Videolar çekeriz, anlatım yaparız, site işlerimize devam ederiz, makalelerimizi hobi olarak değil bu sefer karın tokluğuna yazıp satarız.