Ukrayna mesajını görünce yazmak istedim. İnternet üzerinden düzenli geliriniz varsa böyle ülkelerini düşünebilirsiniz ama gidipte o ülkelede çalışacaksanız gerçekten sıkıntı. Ukranyada çalıp düzgün para kazanılmaz. Turist olarak gidilince evet ucuz ama yaşamaya başlayınca sıkıntı oluyor. Özellikle Ukrayna bana hiç güven vermeyiyor. 3-4 kere vize için Odessaya gittim sürekli bir gerilim . Mesala ben 4-5 aydır Moldovdayım. Dışardan bakınca Moldova ucuz ama işin için girince pahalı oluyor . Örneğin domates ekmek yiyeyim dedim domatesin kilosu 12 tl . Türk parası burada da değer kaybediyor. Kıyafet vs zaten pahalı. Yaşamak burada daha pahalı. Ulaşım, alkol, dışarda yemek (local yerlerde) ucuzu. Ama şöyle bir şey var yolda yürürken kafam rahat; bomba mı patlıyacak, suriyeli mi bıçaklıyacak, yobazın biri kız arkadaşlımla yürüyorum diye laf mı edecek gibi dertlerin olmuyor