Geçmiş olsun. Davayı işverenin yerleşim yerinde ya da işin yapıldığı yerdeki iş mahkemesinde açmanız gerekiyor. Davayı kendiniz de açabilirsiniz ama durumunuz müsaitse avukatla anlaşmanız daha sağlıklı olur. İş kazalarında tazminat davalarıyla ilgili şu yazıyı okumanızı tavsiye ederim:
https://www.uzmanavukatim.com/is-kazasi-tazminat/ tekrar geçmiş olsun.