Yurtdışı şirket ile ilgili son 1 aydır sürekli konu açıyorum. Konuya cevap verenlerden çok merak edip düşünenler yazıyor Ha bir de yardımcı olurum deyip , ajans önerenler, ne iş yaptığımı soranlar, niye şirket kurmak istediğimi soranlar oluyor Nerede yanlış yapıyorum ben