Yurtdışı şirket ile ilgili son 1 aydır sürekli konu açıyorum. Konuya cevap verenlerden çok merak edip düşünenler yazıyor

Ha bir de yardımcı olurum deyip , ajans önerenler, ne iş yaptığımı soranlar, niye şirket kurmak istediğimi soranlar oluyor

Nerede yanlış yapıyorum ben