Geç kalma.Davalar zaten yeterince uzuyor.Bi attımı 6 ay atır gavur



Senin acını geleceğini senden baska kimse dusunmez kardesim.Benim calıstıgım şirkettin müdürü halamın oğluydu.O bile bana sahip çıkmadı.Ben açıkcası sikayetci olmayacaktım arada halamın oglu vardı.Dedim bana yakısmaz.Sobra bi baktım halamın oglu sirketle benim arkama gecmis dayıyor.Yer mi anadolu cocugu.Bastım davayı.Mahkemeye tanık olarak bile gelmem dedi.Sen düşün gerisini.Kanunen hakkın neyse al kardesim.Kimse senin derdini tasanı geleceğini dusunmez.Allaha emanet ol.