Bilgilendirme için teşekkürler hocam. İfade falan hak getire,haydarpaşa numunede acilden girdim,orada ameliyat oldum. Hastaneden ameliyat sonrası epikriz raporum var. fizik tedavim halen devam etmekte. ve halen iş görememezlik raporum da devam ediyor. 2 ay,1.5 ay,1 ay ve 1.5 seklinde raporlarım mevcut. iş görememezlik ödeneği alıyorum. asgari ücretin 3 te 2 si oranında sanırım. Teşekkürler bütün bilgilendirenlere.