Hastanede bulunan kolluk kuvvetleri olayın kaza sonucu olup olmadığını, olduysa derecelerini kayıt altına alıyor. Eğer kaza sebebiyle çalışmanıza engel bir durum söz konusuysa örneğin; uzuv kopması, his kaybı, görme, işitme gibi. bununla ilgili başvuruda bulunup çalışma kaybınızın tespiti istenir zaten. Diğer yandan periyodik bakımları eğitimleri vs hepsini mahkeme inceliyor. Çıkılmaz noktada ise hakim bilir kişi raporu istiyor mutlaka. Siz gerekenleri yapın hakkınızı mutlaka arayın hocam.
ilginiz için teşekkürler hocam. 3 adet vida takıldı. sol kol omuz ekleminden itibaren kullanımı kısıtlı. 6 aydır da raporluyum,fizik devam etmekte. Bakalım nasıl işleyecek süreç. gördüğüm şu oldu,sen ilgilenmezsen kimse ilgilenmiyor. dayım kaza yaptı,çarptığı araçtaki çocukta hasar vardı,2 sene boyunca okul masrafına kadar ilgilendi. halen daha o çocuk bayramlarda dayma gelir gider. bu kadar da alakasız olunmamalı. senin sisteminde 6 aydır raporluyum ben,insan bir merak eder arar be kardeşim. en son sistemde raporumu göremediğinden muhasebe aradı. çıkışınızı vereceğiz raporunuz yoksa dedi,iyi bakın dedim,şimdi gördüm dedi. Hem bu durumumdan hem de bu gelişmelerden yeterince keyfim kaçtı. teşekkürler tekrardan.