Hastanede bulunan kolluk kuvvetleri olayın kaza sonucu olup olmadığını, olduysa derecelerini kayıt altına alıyor. Eğer kaza sebebiyle çalışmanıza engel bir durum söz konusuysa örneğin; uzuv kopması, his kaybı, görme, işitme gibi. bununla ilgili başvuruda bulunup çalışma kaybınızın tespiti istenir zaten. Diğer yandan periyodik bakımları eğitimleri vs hepsini mahkeme inceliyor. Çıkılmaz noktada ise hakim bilir kişi raporu istiyor mutlaka. Siz gerekenleri yapın hakkınızı mutlaka arayın hocam.