Kesinlikte katılıyorum. Olayın bildirim ve kayda alınmaması, şikayetiniz üzerine değerlendirilir. Tedavi gördüğünüz zaman içerisindeki tüm hastane kayıtlarıda mahkemede delil niteliğinde dosyanızda bulunur. Tekrar söylemek istiyorum iş kazalarında olayın bildirilmesi ve tutanakların mevzuatın belirttiği sürelerce İŞVEREN tarafından saklanması söz konusudur. İyi dileklerim sizlerle hocam.