Hastanede tutulan iş kazası raporu haricinde illaki benim belirtilen karakola gitmem gerekli şeklinde söylendi.Ben 10 gün kadar hastanede yattım. Çoğu yatalak durumda olan ve polisin aylarca ayağına gitme durumunun olmadığı,olayların gelişimiyle gerçekleşen birçok şikayet vardır hocam. Ben bu dönemde istanbulda kalamazdım,ailemin yanına döndüm. Bakıma ihtiyacım vardı 2 ay boyunca süngerli açılı askılıklaydım. Bunun dışında ben bildirim yapana kadar zaten herhangi bir ifade girişimi olmamış,olay intikal ettirilmiş ama kolluk güçlerinden bir aksiyon olmamış. adli bir durum olduğundan kamusal olarak dahi araştırılması da gerekliydi bildiğim kadarıyla. Yeni yeni öğreniyoruz. Şikayet işin rengini belirleyen unsurlardan en önemlisi değil bu araştırmalarda gördüğüm. Maluliyet derecesi,deliller ve şahitler bu olayın en önemli unsuru.