Arkadaşım sahiplenmek yardım etmek istiyorsan barınaklara bakabilirsin. Orada yardıma muhtaç cins/veya değil binlerce köpek var.
Hocam Sahiplenmek istiyorsan barınaklarda çok var ilk oraya bak. Bir heves ebebeyinler çocuklarına alıyorlar sonra canları sıkılınca sokağa salıyorlar. Bir oyuncak muamelesi görüyor hayvanlar.
Yani hocam diğer arkadaşların dediği gibi sahiplenmek istiyorsanız,barınaklardan bulabilirsiniz.Cins hayvanları ücretsiz size ancak arkadşaınız tanıdığınız verir onun harici cins hayvanlar para ile satılıyor biliyorsunuz.
Sahiplenmek istiyorsan cins olmasına ne gerek var, hayvanı gösteriş amaçlımı besleyeceksiniz hocam.
Arkadaşlar ben sadece
bakamayıp sahiplendirmek isteyen olabilir diye açtım konuyu ve bunu ilk mesajda belirttim.
Yanlış anlamayın ama barınaktan alabileceğimi bende biliyorum zaten.