Neden banlandığımı sormuşsunuz ama detaylı bir açıklama yok. spam yapmaktan bahsediliyor. Oysa r10'da ücretli sponsor reklamlarım bile yayınlandı. Neyse sağlık olsun. R10'u reklam amaçlı değil yararlı olmak amacıyla kullanıyorum. Yuvaya döndük diyebiliriz bir sonra ki bana kadar. Bu banlama yetkisi kimin elindeyse arkadaş biraz daha duyarlı olsun.