Nemesis34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek önerebileceğim size sadece oto beğeni olur. Sebebini anlatayım , istediğiniz etiketlerde üst sıralara çıkarsınız. Böylece daha fazla o etiketlere bakan kişiler görür. Yoksa kesinlikle takipçi , potansiyel müşteri değildir. 3-5TL kazanmak için işe yarar vs diyene de inanmayın. Tecrübe ile sabittir.
Çok teşekkürler hocam fikrinizi belirttiğiniz için. r10+ verdim
Diğer tecrübeli arkadaşlar da fikir beyan ederse çok sevinirim.