Bink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Huhasebeci ücreti dediğiniz fiyat aralığında. Dilerseniz aylık, dilerseniz yıllık ödeme seçenekleri sunuyorlar.
Ödemelerimizi şirket hesabı üzerinden gerçekleştiriyoruz.
Evet, her aldığımız ödeme için fatura kesiyoruz, yıl sonunda bilanço hesaplamaları için bunları beyan ediyoruz.
KIbrısda hangi bankayı kullanıyorsunuz? ordaki türk bankalarının şubelerine kurarsak tr maliyesi işlem yapabiliyormuş diye duydum. Tavsiye edeceğiniz bankada olabilir.